2014. május 4., vasárnap

Seal - Love's Divine (Official Music Video) magyar szöveggel



Seal: Isteni szerelem


Aztán jött a zivatar, elsodort,
És éreztem, ahogy lelkem megtörik,
Elvesztettem minden hitem, láthatod,
És rájöttem a hibámra,
De az idő egy imát sodort felém,
És körülöttem minden elcsendesedett.


Szükségem van szerelemre, a szerelem isteni,
Kérlek, bocsáss meg, már látom, hogy vak voltam,
Szeress, szerelemre van szükségem, hogy megtaláljam önmagam.


A zivatar hozta el menedékem,
És éreztem, ahogy lelkem felszabadult,
Megtaláltam minden valóságom,
Ráeszméltem, mire van szükségem, mert


Szükségem van szerelemre, a szerelem isteni...


Ó, nem hajlok el, nem török meg,
Mutasd meg, hogy éljek és ígérd meg,
Hogy nem hagysz el, mert
A szerelem segíthet megtalálni önmagam.


Nos, próbáltam elhitetni, hogy nincs semmi baj,
De belül végig éreztem, hogy hazudok,
De az üzenet világosan látszott, higgy nekem, mert


Szükségem van szerelemre, a szerelem isteni...


Ó, nem hajlok el, nem török meg...

A szerelem segíthet megtalálni önmagam.  


forrás: http://dalszovegforditasok.mindenkilapja.hu/html/18426035/render/dalszovegforditasok4#lovesdivine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése