2013. augusztus 17., szombat

Lara Fabian - Immortelle - Halhatatlan (magyarul)


Ha elvesznék az égen
S nem maradna, csupán egyetlen szárnyam
Te volnál az

Ha romjaim közül kéne előkúsznom
S nem vezetne, csak egy ragyogó fonál
Te volnál az

Ha az istenek elfelednének
S egy szigetre vetnének le
Te ott lennél

Még ha oly feleslegesen is
Állna előttem az utolsó küszöb,
Én rálépnék az útra

Örökkévaló, halhatatlan
Enyém ez az érzés önmaga
Ki túléli majd mindezt a fájdalmat
Meghalnék érted

Örökkévaló, halhatatlan
Leszakítottam az ég egy darabját
Mi nem űzte ki magából az örökkévalóságot
Meghalnék érted

Ha a szavak nyomot hagynak
Megjelölöm a bőröm
Mindazzal, amit nem mondtunk ki

Hogy semmi se törölhessen el téged
Megtartom a fájdalmat
Még ha semmi más sem marad

Hiába mondják majd szép szavakkal
Hogy a semmi semmit nem ér,
Ez a semmi mégis mind enyém

Mit érnék azzal
Hogy megtalálom a végzetem
Ha az nem hozzád vezet?

Örökkévaló, halhatatlan
Enyém ez az érzés önmaga
Ki túléli majd mindezt a fájdalmat
Meghalnék érted

Örökkévaló, halhatatlan
Leszakítottam az ég egy darabját
Mi nem űzte ki magából az örökkévalóságot
Meghalnék érted

Meghalnék érted...

Örökkévaló, halhatatlan
Enyém ez az érzés önmaga
Ki túléli majd mindezt a fájdalmat
Meghalnék érted

Örökkévaló, halhatatlan
Leszakítottam az ég egy darabját
Mi nem űzte ki magából az örökkévalóságot
Meghalnék érted

(Fordította: Alexa)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése