2013. április 20., szombat

Rúzsa Magdolna - Szerelem (Lotfi Begi Remix) dalszöveggel



Nyár van, olvad a málna a számban,
Égek egy könnyű lázban,
Ha a váll a vállhoz ér!
És minden percben nyár van,
A csókod pihen az ágyban,
Lassan ébresztem, hátha
Az ajtóban utolér...
És lassan lüktet a város,
Ketten falnak egy lángost,
Én még semmit sem ettem,

Mert szerelmes vagyok beléd!
Mert szerelmes vagyok beléd!
Mert szerelmes vagyok beléd!

Nyár van, rágyújtottunk páran,
A füst csak vitorlázgat,
Kikötőnk felé..
És minden percben nyár van,
Érzem, átfogod a vállam,
Hátradőlve várlak,
S a kulcs a zárba ér,
És lassan nyugszik a város,
Látom a szemeden álmos,
Én még semmit sem ettem,

Mert szerelmes vagyok beléd!
Mert szerelmes vagyok beléd!
Mert szerelmes vagyok beléd!
...

zene: Madarász Gábor
szöveg: Rúzsa Magdolna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése