2012. november 25., vasárnap

Caramel: Szeretlek (akusztikus) -dalszöveg


Valahogy a szív mindig messze jár...
Keresed a jót, hátha Rád talál.
Kutatod a szépet, akarod az elmúlt időt.
Idegen az út a lábad előtt.
Te vagy aki megleptél nem számítottam Rád,
De amikor Rám néztél, éreztem nincs tovább,
Veled jön a kezdet, légy a végső állomás.
Maradj még egy életen át!
Maradj még egy életen át!

Refr.:

Mindig légy velem akkor is ha fáj,
 hogyha távol vagyok,mindig vissza várj!
Ha bántalak, hidd el,akkor is csak Te vagy Nekem!
Mert csak téged szeretlek kedvesem!
Mert csak téged szeretlek kedvesem!

El nem mondható a büszkeség amit érzek.
Most sírni volna jó, most már csak érted élek.
Ha átölelsz, megszűnik a világ,.
Egész életemben vártam rád.


Úgy rohan az élet, hogy soha nem hagy időt,
Ne menjünk el egymás mellett,
éljük át együtt a jövőt!
Bizonytalan lelkem most biztosat remél.
Számítok rád mert szeretlek én,
számítok rád mert szeretlek én!

Refr.: (1x)


Az ember mindig új dologra vár,
mit meg nem kap, de elengedni fáj.
 Ne engedj el így kérlek,
hisz' nem ismerhetsz még.
Egy szélhámos is szerethet úgy mint senki még....

Refr.: (2x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése