2012. április 25., szerda

Guns N' Roses - Ne sírj




Beszélj hozzám gyengéden
Van valami a szemedben
Ne lógasd a fejed bánatodban,
És kérlek, ne sírj.
Tudom, hogy érzel,
Én is végigcsináltam már ezt
Valami most megváltozik benned,
De tudd:

Ne sírj ma éjjel
Még mindig szeretlek
Ne sírj ma este
Ne sírj
A mennyek föléd borulnak,
Kérlek ne sírj ma éjjel

 Suttogj nekem
Sóhajts egyet
Adj egy csókot, mielőtt elbúcsúzol
Ne vedd olyan komolyan
És kérlek ne nehezítsd meg
Sokat fogok gondolni rád,
És az együtt töltött időre…Drága.

 Ne sírj ma éjjel
Ne sírj ma éjjel
Ne sírj…
A mennyek föléd borulnak,
Kérlek ne sírj ma éjjel

 Kérlek emlékezz- sose hazudtam neked
És emlékezz, hogy éreztem magam
A saját utadat kell mostantól járnod
De sikerülni fog, Édes.
Holnap már jobban érzed majd magad
A reggel könnyedén virrad majd.

És ne sírj ma éjjel
Ne sírj ma éjjel
Ne sírj ma éjjel
A mennyek föléd borulnak,
Kérlek ne sírj ma éjjel
Soha ne sírj
Ne sírj
Drágám, talán egy nap…
Ne sírj
Soha ne sírj
Ne sírj
Ma éjjel…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése